donderdag 8 januari 2015

Service waar je blij van wordt!

Deze week weer even langs de DutchGolfclubFitter gereden, omdat ik gemerkt heb dat mijn putter net iets te lang was voor mij. Ook zat de grip een beetje scheef en zat er een scheurtje in de bovenkant van de grip.

Bij Wim Versluis aangekomen allereerst van een kopje thee voorzien. Daarna heeft Wim de oude grip verwijderd en ook geconstateerd dat die grip een scheurtje had. Aangezien ik hem 2 weken daarvoor gekocht had, vond hij dat dit niet hoorde en opgelost moest worden. Hij heeft de shaft ingekort tot een lengte van 33,5 inch. Daarna heeft hij hem voorzien van een nieuwe grip (!), want bij de 2e hands grips lag niets van mijn gading. En dat alles zonder extra kosten! Top!!!

De nieuwe grip is de Tiger Shark Jumbo puttergrip (zie foto).
Een erg fijne grip met een platte voorkant waar je duimen gepositioneerd zijn. Alleen het "uitlijnen" van de grip t.o.v. de putterface duurde eventjes, omdat ik dat steeds even uit wilde proberen in verschillende posities. Uiteindelijk een setting gevonden die precies goed is. Wim heeft weer veel geduld met me gehad, haha :-). Wim heeft ook nog wat uitleg gegeven over de puttechniek en wat daarbij belangrijk is.

Ook nog even gekeken naar een aanstaande volgende aankoop, namelijk die van een goede Taylormade hybride. Dat moet er dan een zijn met een regular flex shaft en een wat grotere loft (bijvoorbeeld een 5-je). Die heeft hij genoeg staan, vanaf 55 euro dus redelijk betaalbaar. Na de dure decembermaand nu even geen aankoop gedaan, maar dat zal niet zo lang meer duren :-).

Erg fijn geholpen en beloofd zeker terug te komen voor de volgende aankoop en daar kun je op rekenen Wim !!!

Een achte aanrader. Als je 2e hands golfequipment zoekt inclusief een deskundig en eerlijk advies, dan kun je hier terecht: www.dutchgolfclubfitter.nl/ .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten